Rituals

Jag fick så fina julkappar i år, just sådana som man verkligen kan ha nytta och glädje av.
När syrran och jag övernattade på Hotell Clarion i Stockholm blev jag stormförtjust i deras krämer och tvålar som fanns på hotellrummet. Önskade mig bums nåt likadant till julklapp och ser ni- min önskan gick i uppfyllelse!
Många av Rituals- produkterna är ekologiska och flera även veganska och så doftar de så gott så gott. Härligt att få ett sådant lyxpaket, med just sådant som man kanske inte annars unnar sig. Så tack söstra mi!

RITUALS, JA  VIELÄ VÄHÄN JUTTUA JOULUSTA
Sain tänä vuonna niin ihania joululahjoja-  sellaisia joista todellakin on iloa ja jotka oikeasti tulevat käyttöön. Kun siskon kanssa syksyllä käytiin Tukholmassa ja asuttiin Clarion hotellissa, ihastuin hotellin ihaniin ihonhoitotuotteisiin. Silloin taisin ääneen sanoa että pliis, jotain tällaista joululahjaksi-  ja katsokaa, toiveeni toteutui!
Monet näistä Rituals tuotteista ovat ekologisia ja osa myös vegaanisia ja ne tuoksuvat ihanalle! Tuntuu todella kivalta saada lahjaksi tällaista luksusta jota itse ei ihan ehkä raaskisi ostaa.  Eli systerille iso kiitos!

IMG_9725IMG_9726

Leave a comment