Tine K pennor

Jag är fullständigt kär i dessa Tine K pennor och när min egna var slutskriven blev jag ju helt ifrån mig och ville hitta en ny. Jag är en nörd när det kommer till pennor och är barnsligt noggrann med vad jag skriver med för annars blir handstilen som en kråkas. (heh- tack pappa för det, jag är lika kräsen som du) De här sitter bäst och så är de så vackra!
DesignWestshop tipsade mig om att de minsann har av dessa pennor och urlyckliga jag öppnade ett paket häromdagen innehållandes dessa finingar till pennor 🙂 Oh vad glad jag är!
TARKASTI VALIKOIVA
Olen rakastunut näihin Tine K:n kyniin ja kun omasta loppui muste olin todella onneton ja halusin heti uuden. Olen kynä-nörtti ja tarkka siitä millä kirjoitan, sillä muuten käsialasta tulee vain harakanvarpaita. (hehe kiitti iskä siitä, olen yhtä valikoiva kuin sinä) Nämä istuvat käteeni ja ovat niin kauniita! Onnekseni DesignWestshop vinkkasi minulle että heiltä näitä löytyy, ja muutama päivä sitten täällä istui onnellinen bloggaaja avaamassa postista tullutta pakettia!  Oi miten onnellinen olen! 🙂

Pennor-002

2 thoughts on “Tine K pennor

  1. Jo, det är stor skillnad på pennor. Jag är också kräsen, och är lite ledsen nu när de två jag köpte i London senast börjar vara på upphällningen.

    Like

Leave a Reply

