En härlig överraskning

Imorgon firas det morsdag här i Finland. Min man reser iväg till Frankrike tidigt imorgon bitti, så jag fick min morsdagsgåva i förväg. Denna underbara vas har jag tidigare tummat på i Tre Små Rum, och nu blev den min! Jag tycker den har så fin färg, och en härlig yta. ❤

IHANA YLLÄTYS
Huomennahan vietetään äitienpäviää mutta minä sain äitienpäivälahjan jo tänään. Mies lähtee nimittäin ranskaan aikaisin aamulla joten hän halusi yllättää minut jo nyt. Tätä maljakkoa olen jo aikaisemmin ihastellut Tre Små Rum- liikkeessä ja nyt se on minun! Ihana väri ja sametinpehmeä pinta. ❤

Vas-I

vas-II

One thought on “En härlig överraskning

Leave a Reply

