Lilla fröken

Lite mer bilder på denna underbara sötnöt som besökte mig i veckan. I den svartvita strävade jag till känslan av ett gammaldags fotografi och jag tycker jag lyckades rätt så bra. Fast på den tiden hade flickorna enorma sidenrosetter och allvarlig min.

PIKKUNEITI
Lisää kuvia tästä ihanasta neidistä joka vieraili luonani viime viikolla. Mustavalkoisessa versiossa halusin luoda vanhanajan tunnelmaa ja mielestäni onnistuin aika hyvin. Paitsi että silloin tytöillä oli valtavat silkkirusetit hiuksissa ja vakavat ilmeet.

Bloggen-färg

Bloggen-svartvit

2 thoughts on “Lilla fröken

Leave a Reply

