Blomsterbilder efter regnet- igen

Jag sade till min goda fotovän en dag, att jag fotar blommor när jag är stressad och riktigt uppe i varv, så att när det dyker upp blommor på bloggen kan jag behöva ryckas från stressen ut på kaffe eller något. Men idag när jag tog dessa bilder var jag nog inte ett dugg stressad, så ingen fara min vän- I´m okey!  😉 Ibland vill jag bara njuta av de fina blomstren som blir sådär extra färggranna och mustiga när det regnat. Och det har det ju gjort. I mängder. Suck.

STRESSITASO NORMAALI
Sanoin hyvälle valokuvaajaystävälleni tässä taannoin että kuvaan kukkia aina kun stressitasot ovat tosi korkealla. Silloin saatan olla kahviseuran tai muun sellaisen tarpeessa. Nyt stressitasot ovat ihan normaalitasolla ja kuitenkin kuvasin kukkia joten eipä hätää ystäväni, olen ihan kunnossa 🙂 Joskus vain huvikseni kuvailen ja nautin näistä ihanuuksista jotka sateen jälkeen ovat mahtavan värikylläisiä ja täyteläisiä. Ja sadettahan meillä on riittänyt. … Vaikka muille jakaa.

blåklocka-blogg

ros-blogg

växt-blogg

regn-blogg

Leave a Reply

