Gardiner

Nu blir det kortfattat för vem vill nu sitta vid datorn efter en heldag vid skärmen? Inte jag i varje fall!
Gardiner blev det nu till vardagsrummet. Egentligen redan förra helgen men jag har inte riktigt hunnit med…Dessa är väldigt tunna och jag skulle behöva fler för nu blev det andra fönstret utan ( de är från gamla hemmet) Vi får väl se får om de stannar. Borde ju hitta likadana till andra fönstret men det kan bli svårt.

VERHOT

Nyt tulee lyhyt ja ytimekäs postaus sillä kuka nyt haluaisi istua koneen äärellä pitkän työpäivän jälkeen? En ainakaan minä!

Vihdoin meillä on verhot olkkarissa! Tai siis yhdessä ikkunassa ainakin. Nämä ovat tosi ohuet ja vanhasta kodista. Enpä tiedä onko pysyvät sillä toiseen ikkunaan pitäisi löytää samantapaiset,  mutta katsotaan nyt. On tämä nyt askel oikeaan suuntaan ainakin.

gardiner

gardiner-2

3 thoughts on “Gardiner

  1. Fint!

    Får du för dig att du måste köpa helt nya till alla fönster, så kan jag köpa de där 🙂 Håller hela tiden på och försöker beställa åt mig likadan till övrevåningen, 4 st tunna med länk, men blir avbruten stup i kvarten av något annat o de blir inte av 😀

    Like

Leave a Reply

