Fart på!!

Oj, jag har så fullt upp att det är svårt att hinna med bloggen mellan varven, men det är ju bara bra. Ett liv jag längtade efter, då när vi bodde där ute i skogen. Möten, träffar, fotografering och annat sådant som tar mig bort från livet vid skärmen. Igår kröp jag på mage i gräset med en lika fototokig vän som jag och fotade småkryp, för att sen ta mig till fotoföreningens kvällsmöte, och idag har jag jobbat på dagen och varit på kvällsmöte igen. Och mitt i allt det här börjar mannens bageri bli färdigt och öppnar inom september månad!!  WoopWoop! (följ äkta B.R.Ö.D på facebook, instagram eller hemsidan så får du info)
Fullt upp med andra ord men det är härligt det!! Vi känner att vi lever!

Men nu ut med det andra hemmet som var med i Unelmien Talo & Koti (se förra inlägget). Tjejer kan, det bevisade Jaana när hon renoverade sitt hus, och fint blev det! Mera bilder i tidningen!

VAUHTI PÄÄLLÄ
Voi, nyt on ollut kiireistä eikä aika oikein riitä postauksiin samalla tavalla kuin ennen. No, eipä haittaa, siellä metsässä vanhassa kodissa kaipasin jo hälinää ja tapaamisia, kokouksia ja valokuvaseuraa. Eilen makasin nurmikolla kuvaamassa hyönteisiä seuranani yhtä hullu valokuvaajaystävä ja sen jälkeen menin valokuvausseuran kokoukseen. Tänään olin työkeikalla ja illalla taas kokouksessa. Eikä siinä kaikki. Aviomiehen leipomo avataan ihan pian, muutaman viikon sisällä!! WoopWoop! Seuraa äkta B.R.Ö.D.iä facebookissa, instassa tai kotisivuilla niin saat ajankohtaista tietoa. Päivät täyttyvät siis ongelmitta ja ihanaahan se on, me eletään täysillä!

Mutta hei, mennään näihin kotijuttuihin. Seuraava koti joka oli mukana viime postauksessa mainetsemassani Unelmien Talo & Koti lehdessä on Jaanan koti, Jaana näytti että tytötkin osaa, ja remppasi kotinsa itse. Ja hienohan siitä tuli! Lisää lehdessä!!

raumo-1

raumo-2

Raumo-3

Leave a Reply

