De där som bär på det finaste

Här har vi dom. Våra fina. Parents to be i december. De här sötingarna som ska göra oss till farmor och farfar. Det där som är så svårt att förstå. För jag känner att jag ändå inte är lastgammal, och är mitt uppe i livet ännu och känner mig ung, åtminstone på några plan. Men ja, det gör inte glädjen mindre för det, nej det är bara fantastiskt att få uppleva det här, och som ni förstår så kommer det ju att vara ett barn som kommer att vara van vid kameran redan i mycket tidig spädbarnsålder.

HE KANTAVAT SITÄ RAKKAINTA
Tässä ne nyt ovat. Parents to be in december. Nämä kullanmurut jotka pian tekevät meistä famun ja faffan. Jotenkin niin vaikea ymmärtää, sillä itse koen  olevani keskellä parasta aikaa elämässä ja tunnen itseni vielä nuoreksi- ainakin jollain tasolla. Mutta ilo on suuri ja minusta tämä koko juttu on niin ihana. Varmaan myös aavistatte että tämä lapsi  tulee olemaan aika tottunut kameraan jo varhaisessa iässä. 😉

IT-2-blogg

IT-3-bblogg

IT-blogg-1

2 thoughts on “De där som bär på det finaste

  1. Det kommer att bli det största som hänt dig! “Min” lilla flicka är tre månader nu och jag är fortfarande i ett lyckorus hälsar en förstagångsmormor.

    Like

Leave a Reply

