Nytt i arbetsrummet

Idag har jag förnyat mitt kontor och det känns så himla fräscht och fint men nu är det så mörkt att det nog inte riktigt är lönt att försöka få några helhetsbilder.
De fina guldaskarna fyndade jag på Minimani under arbetsresan till Österbotten förra veckan, och de små horndekorationerna är från Anna´s i Pargas. Bara jag hinner ska jag visa er lite mer.

 

UUDISTUSTA
Tänään työhuone on uudistunut ja kaikki tuntuu nyt niin raikkalta ja kivalta. Nyt on vaan niin pimeää etten viitsi edes yrittää saada mitään laajempia kuvia aikaiseksi.
Ihanat kultaiset rasia tovat viime viikon työmatkalta, löysin ne Minimanista. Sarvikoristeet taas ovat Paraisilta. Anna´s nimisestä kampaamosta jossa myyydään myös sisustustavaraa. Kunhan ehdin, näytän täältä lisää.

Nytt-kontor-004

 

 

Nytt-kontor-002

Leave a Reply

