Lite mer om julklapparna

I år fick jag sådana julklappar att jag tappade hakan av överraskning. Bland annat så ska jag få åka till Stockholm och se på musical i höst! Storasyster bjuder på resa och biljetter till Phantom of the Opera, med Peter Jöback i huvudrollen. Det är ju inte illa det! Vi umgås väldigt lite så det blir ju skoj med lite systertid också. Och nog var det en gåva jag aldrig kunnat föreställa mig! Jag får nog övervinna min flygrädsla innan september nu…

Därtill smögs detta smycke i handen på mig av käraste svärdottern. Jag blev mållös! Denna jul har minsann varit speciell, även om den var över väldigt fort.

 

LAHJOISTA VIELÄ
Tänä vuonna sain sellaisia joululahjoja että suu loksahti auki. Muun muassa saan matkata Tukholmaan syksyllä katsomaan Phantom of the Opera musikaalia! Sisko tarjoaa matkan ja liput, ja päästään viettämään aikaa yhdessä. Ihan kivaa sillä kovin usein emme tapaa toisiamme. Pitää vaan syyskuuhun mennessä päästä lentopelosta eroon…
Tämän lisäksi miniäni ujutti käteeni paketin jossa oli uskomattoman kaunis koru. Taas loksahti suu auki! Tämä oli todellakin erikoinen joulu, vaikka se loppuikin liian aikaisin.

 

smycke-2smycke-1

4 thoughts on “Lite mer om julklapparna

Leave a Reply

