Backdrop

Här har man bra flyt i inläggen och så plötsligt kommer en vägg emot. Tystnad. inte en lång tystnad, men ett stopp i det dagliga flödet. För jag är ju van att leverera ett inlägg per dag. Men life goes on, och här är jag igen. Hann bara inte riktigt med.

I lilla studion händer det grejer och jag har en ny bakgrund. Meningen är att köra igång med en rabattkampanj i februari, men först vill jag testa det hela. Därför dyker ett gäng härliga ungar upp hos mig i helgen och sen blir det nog en hel del att visa upp här. Visst är den härlig den här bakgrunden, jag älskar färgerna och klänningen som jag fyndade för en euro på loppis ska testas den också.

För övrigt så hittar man mig bakom bageriets försäljningsdisk på fredag. Vi har stängt på lördag så kika in och köp helgens bröd före det! Öppet fredag 11-17.
Välkommen!

 

Kivasti pyörivät postaukset kunnes yhtäkkiä tuli stoppi. Hiljaisuus. Ei mikään pitkä, mutta breikki normaaliin rytmiin. Yleensähän tuotan postauksen per päivä  mutta nyt vaan en oikein ehtinyt. Mutta ei se mitään, jatketaan tästä.

Ministudiossa tapahtuu kaikenlaista ja sain uuden kuvaustaustan. Tähtäimessä olisi pieni alennuskamppanja mutta ensin haluan tehdä testikuvauksia. Sen takia viikonloppuna pieni tila täytyy lapsista ja blogiinkin sitten varmaan jossain vaiheessa ilmestyy kuvia.
Ihana tämä tausta, tykkään väreistä ja yhden euron kirppismekkokin tulee käyttöön.

Noin muuten minut löytää leipomon myyntitiskin takaa perjantaina. Meillä on puoti kiinni lauantaina joten poikkea ostamaan leipäsi ennen sitä. Perjantain auki-olo 11-17. Tervetuloa!

Ny backdrop 022Ny backdrop 027Ny backdrop 029

2 thoughts on “Backdrop

  1. 1 € för den där klänningen? Det var ju ett riktigt kap! 😮 Drömde annars om dig i natt.. 😊 Ni hade fått en sonson och du hade filmat och lagt upp när du stod i vindsfönstret hos våra grannar med babyn i famnen. Du sa att om vi ville veta vad han skulle heta så var det Johannes Alexander!😁 Är inte drömmens värld underbar? 😂

    Like

Leave a Reply

