Ny backdrop

Nu har jag skaffat mig en ny fotobakgrund och i helgen blev den testad med väninnans härliga barn. Åh,  de är så ljuvliga som ställer upp, jag är så tacksam!

Att fota ettårsbilder är en stark tradition i vårt land, men jag tycker faktiskt det är jättekul att fota lite äldre barn också, för många gånger så vågar de bjuda till lite mer och testa lite olika sorters rekvisita. Nu i februari kommer jag att ha en rejäl  pris/paket kampanj för barnfotografering med just den här bakgrunden så maila mig om du vill veta mera! creatella(at)parnet.fi

BACKDROP
Olen hankkinut uuden kuvaustaustan
ja viikonloppuna pääsin testaamaan kun ystävän ihanat lapset tulivat koehenkilöiksi vapaaehtoisesti. Olen siitä hyvin kiitollinen!

Suomessa meillä on vahva perinne kuvata yksivuotiskuvia mutta minusta on kiva kuvata myös hieman vanhempia lapsia, sillä usein kuvauksissa on tosi hauskaa ja lapset uskaltavat hassutella ja kokeilla kaikkea kivaa rekvisiittaa. Minulla on nyt helmikuussa reilu lapsikuvaus hintakamppanja juuri tälle kuvaustaustalle joten laita s-postia jos haluat tietää lisää! cratella(at)parnet.fi

studio 4studio 3studio 6Collage studio 1studio 5Copyright CreatellaStudio 2

2 thoughts on “Ny backdrop

Leave a Reply

