En helt bra dag

Idag steg jag upp med tuppen ( 5.30) och körde bagaren till bageriet. Han brukar gå, men det är ju inte alla dagar det smakar, mörkret och regnet är deprimerande.  Sen var det dags för jobb jobb jobb vid datorn, en snabbfrukost före nio och en runda med hunden.

Efter det blev det bara kvalitetstid med Tållan. Jag fick vara barnvakt halva dagen men när Tållans mamma kom hem hade vi så trevligt så jag stannade ett bra tag. Jag är glad att vi trivs så bra tillsammans och att de litar på mig. Jag hade inte heller dåligt samvete för att jag inte var så effektiv på jobbfronten. Dagens arbete hade jag ändå gjort redan på morgonen och det resulterade i att ett reportage blev sålt. Det jag jag fotade i måndags, nämligen. Bra så, för då kan man bara luta sig bakåt och njuta.  Jag är rätt så dålig på att skilja på jobb och fritid, men när det kommer till Tållan blir jobbet plötsligt mindre viktigt. ❤

Tållan och jag gick på promenad. Eller ska vi säga så att hon sov och jag promenerade. Hon snarkade sig dessutom genom hela påklädningen, som ni ser.
Jag hade egentligen tänkt göra ett inredningsinlägg idag men det blev ogjort. Kanske imorgon då. Kanske. Kanske det här blir en famublogg? Det finns ju många mammabloggar redan. Hehe.

 
KAIKENKAIKKIAAN IHAN KIVA PÄIVÄ
Tänään nousin kukonlaulun aikaan ( 5.30) ja heitin leipurin töihin. Yleensä hän kyllä kävelee mutta ei se aina maistu, ja joskus pimeys ja sade masentaa.
Sen jälkeen tein töitä näytön ääressä, söin nopean aamiaisen ja kävin koiran kanssa lenkillä.

Sen jälkeen vuorossa oli laatuaikaa famun kullan kanssa. Sain olla lapsenvahtina puoli päivää ja kun pikkuisen äiti tuli kotiin jäin vielä juttelemaan. Olen niin iloinen että viihdytään yhdessä ja että he luottavat minuun. Ei minulla ollut työtehokkuudenkaan suhteen huonoa omatuntoa. Aamulla tehty työ johti myytyyn kotijuttuun. Se jonka kuvasin alkuviikosta siis. Tehokasta, ja hyvä niin, eipä tarvitse potea huonoa omatuntoa siitä että joskus vaan nauttii ja on vaan.  Yleensä olen tosi huono erottamaan työt ja vapaa-ajan mutta tämän pikkuihmisen takia kaikki muu menettää merkityksensä.

Mentiin kävelyllekin. Tai minä siis kävelin ja pikkuinen nukkui. Hän itse asiassa nukkui läpi koko pukemisen, kuten kuvasta näkyy.

Olin ajatellut tehdä jotain sisustusjuttujakin tähän blogiin tänään mutta elämä tuli väliin. Ei se haittaa. Seuraava postaus ehkä sisältää jotain sisustukseen liittyvää. Ehkä.
Mitä jos tästä onkin muodostumassa famublogi?? 😉

Tållan 001.jpg

 

 

 

 

4 thoughts on “En helt bra dag

  1. Famublogi sopii hyvin. 🙂 ! Tuo on kyllä ihanaa aikaa. Omasta ensimmäisestä lapsenlapsen syntymästä tosin tulee kesäällä jo kymmenenvuotta. Niin se aika rientää. Nauti nyt täysillä. T Riitta

    Like

Leave a Reply

