Lyx mitt i vardagen

Eftersom vi inte har skolbarn hemma mer, och inte jobbar som lärare heller, så känner vi inte så mycket av sportlovet. Som företagare har man inte särskilt mycket semester heller, så man får stjäla små lediga stunder åt sig. Idag var jag på lunch med ett gäng kulturproducenter och det var riktigt roligt. Jag måste se till att delta i dessa luncher flitigare, det är så givande!

Imorgon ska jag använda en av mina julklappar, jag ska nämligen till terapihörnet på hotstone massage! Och vad jag ska njuta. Känner mig så spänd i kroppen av allt skärmarbete just nu, så det kommer att göra gott!

 
PIENTÄ LUKSUSTA ARKEEN
Koska meillä ei enää ole koululapsia kotona, emmekä ole opettajia, menee tämä hiihtolomatouhu meidän puolesta ihan huomaamatta ohi.  Yrittäjänä vapaata aikaa ei ole kovinkaan paljon, mutta aina silloin tällöin yritän varastaa itselleni hetken. Tänään olin lounaalla mukavan jengin kanssa. Kulttuuri-ihmisiä kaikki ja oli tosi antoisaa.

Huomenna aion nauttia joululahjasta jonka sain lahjakorttimuodossa. Saan nauttia kuumakivihieronnasta Terapiakulmassa.  Oi että aion nauttia, sillä koko keho on ihan jumissa kaikesta näyttöpäätetyöstä.

vinter

 

2 thoughts on “Lyx mitt i vardagen

Leave a Reply

