För att må bra

Under helgen fick jag plötsligt panik, när jag insåg att jag glömt att beställa tid till frissan. Inte är det ju någon katastrof annars, men då lillTållan ska få sitt namn under festliga omständigheter under påsken, så vill man väl se okej ut. (och jag såg väl allt annat än okej ut…)
Jag kämpar med ett astunt fjunhår och en bra klippning är a och o för att jag inte ska se halvskallig ut. Min frissa var gullig nog att klämma in mig mellan två andra bokningar och det uppskattar jag ju så otroligt mycket för i slutet av veckan är det ju stängt inför påsken.

På samma besök passade jag på att köpa en alldeles underbar handkräm! Doftar gott och så får man så mjuka händer! Jag är riktigt kräsen när det gäller krämer, är ju allergisk för det mesta både i innehåll och doft, men den här är så härlig. Jag har en fotkräm i samma serie och den är lika skön. rekommenderas. Jag köpte min på Anna´s  i Pargas

Detta är inte ett kommersiellt samarbete jag bara vill berätta om en positiv upplevelse / produkt

 

HYVINVOINTIA
Viikonloppuna sain paniikin kun tajusin että olin unohtanut varata ajan kampaajalle. Eihän se nyt muuten mikään katastrofi ole noin muuten, mutta pikkuinen lapsenlapsemme saa nimensä pääsiäisenä joten pitäähän sitä nyt edes yrittää olla huoliteltu.. ( ja minä olin kaikkea muuta kuin huoliteltu)
Kamppailen todella ohuiden haituvien kanssa joten hyvä leikkaus on a ja o. Ihana kampaajani Anna oli todella ymmärtäväinen ja rutisti minut kahden muun buukkauksen väliin. Sitä arvostan  suuresti, sillä loppuviikostahan moni pitää liikkeensä kiinni.

Samalla ostin ihanan käsivoiteen.  Siinä on aivan ihana tuoksu ja käsistä tulee todella pehmeät! Olen voiteiden suhteen tosi varovainen, allerginen kuin olen (sekä sisällön että  että tuoksun suhteen useasti) mutta tämä toimii! Minulla on saman sarjan jalkavoide myös ja on se vaan niin ihana.

Tämä postaus ei ole kaupallinen yhteistyö

 

 

La-Bruket-003

 

La-Bruket-001

 

2 thoughts on “För att må bra

Leave a Reply

