Dags att ta sig i kragen

Det har varit en lång vinter. Jag har saknat min gåmatta som gick sönder i fjol, och halkan och kylan har hållit mig med bra undanflykter från att ta sig ut. Istället har jag kurat i soffan och lagt några kilon på mig. Nå, inget fel med det, men i något skede måste det bli stopp. Nu finns det inga hala gator att skylla på mera, mörkret drar sig undan och våren gör sig påmind. Nu ska här motioneras och ätas hälsosammare!

Först ut är morgonens powerwalk och en hälsosam frukost. Ett koncept som jag vet att funkar på mig. Idag blev det en smootie bowl med turkisk yogurt, bärtry och banan. Sen toppade jag med torkad och krossad bärtry (från Tackork bärgård), chiafrön och Pirkkas torkade bärmix. Jättegott och fräscht. En bra start på dagen helt enkelt!

 

AIKA OTTAA ITSEÄÄN NISKASTA KIINNI
Talvi on ollut pitkä. Olen kaivannut kävelymattoani joka hajosi viime vuonna. Kylmyys, pimeys ja liukkaat kelit ovat antaneet minulle oivan tekosyyn körötellä sohvalla keräten kiloja. No, eipä siinä mitään, onhan tuo aika yleistä mutta jossain vaiheessa on pistettävä sille stoppi. Nyt ei enää ole liukasta ja pimeyskin alkaa olla muisto vain, ja kevät tekee tuloaan. Nyt on aika tarttua tuumasta toimeen!

Heti ensimmäiseksi aamuinen power walk ja terveellinen aamupala- Tänään tein Smootien jonka laitoin kulhoon. Turkkilaiseen jugurttiin laitoin banaania ja marjasinikuusamaa. Sen päälle vielä kuivattua ja rouhettua marjasinikuusamaa (Tackorkin tilalta) , chiasiemeniä sekä Pirkan marjasekoitusta. Todella hyvää ja raikasta! Hyvä alku aamulle!

 

smootie-010

 

smootie-011

 

 

 

2 thoughts on “Dags att ta sig i kragen

  1. Aurinkoisia reippailuja Camilla! Kevät on täällä(kin)! Lunta pihassa, mutta muualla maa näkyvissä. Meillä on aivan ikioma jäätikkö, jonka toivoisin huomisen vesisateen sulattavan. 👍🏻 Terveisin Tuija

    Liked by 1 person

Leave a Reply

