Toy cam

Jag loppisfyndade en liten sötis, en nyproduktion av 60-tals klassikern Diana Lomography camera. Fungerar enligt försäljaren och kanske ska jag testa. Måste ju bara köpa film först.  Kameran är känd för sin plastighet och operfekta bildkvalitet, men det är hela grejen liksom.

Egentligen köpte jag ju den bara för att jag älskar vintage kameror av olika slag, för formspråkets skull. Den här lilla sötingen platsar bra i min samling och så kan jag ju använda den i mina photoshoots också.
Är du intresserad av vintagebilder, lomografi och kameror så kan du kika in HÄR. 

 

TOY CAM
Löysin kirpparilta ihanan söpöliinin, Diana Lomography kameran. 60-luvun klassikon  mukaan tehty ihana vintagekamera. (uustuotanto siis)  Myyjän mukaan toimii ja ehkäpä testaankin mutta pitää sitten ostaa filmiä. Kamera on tunnettu kevyestä muovisesta ulkokuoresta ja huonosta kuvalaadusta mutta siinä onkin homman juju.

Oikeastaan ostin tämän vain sen takia että rakastan vintagekameroiden muotokieltä ja tämä sopii pieneen kokoelmaani oikein hyvin. Voin varmasti käyttää sitä valokuvauksissa myös, rekvisiittana.
Jos sinua kiinnostaa vinatagekuvaus, lomografia ja vanhojen kameroiden uustuotanto niin TÄÄLTÄ niitä löytyy.

 

Diana-001

 

Diana-004

 

Diana-008

 

Diana-010

 

6 thoughts on “Toy cam

Leave a Reply

