Du och jag mamma

Några bilder till från fotograferingen jag skrev om igår. Mor och son…   och jag älskar den fina stämningen i den första bilden. Den bilden har jag också redigerat i mer höstiga dova och fylliga toner. Ja ni ser ju skillnaden men jag gillar båda varianterna. Det här är bara ett så bra exempel på vad man kan göra med sina bilder och hur editeringen ändrar på stämningen.

 

KATSEKONTAKTI
Muutama kuva lisää tuosta perhekuvauksetsa josta eilen tein postauksen. Äiti ja lapsi…ja rakastan tätä  ensimmäisen kuvan tunnelmaa. Leikin vähän sävyillä ja annoin kuvalle syksyisemmät ja täyteläisemmät sävyt. No, näettehän te eron. Tykkään ihan hirveesti näistä molemmista ja nämä toimivat oivana esimerkkinä siitä mitä kaikkea pystyy kuvillaan tekemään, ja miten editointi voi muuttaa kuvan tunnelman täysin.

 

JF-blogg

 

A-512

 

A-452

 

 

One thought on “Du och jag mamma

  1. Jättefina bilder! Trevlig helg önskar Monica Larsson-Kangas Degerfors Sverige Den 22 apr 2016 07:21 skrev “WordPress.com” :

    > Living with my camera posted: “Några bilder till från fotograferingen jag > skrev om igår. Mor och son… och jag älskar den fina stämningen i den > första bilden. Den bilden har jag också redigerat i mer höstiga dova och > fylliga toner. Ja ni ser ju skillnaden men jag gillar båda variant” >

    Liked by 1 person

Leave a Reply

