Helt obegripligt!!

Och käraste lilla hjärtat växer med fart! Det är otroligt så fort de här små utvecklas. Nya saker händer varje dag och kläderna blir små… ❤
Jag kan fortfarande inte fatta att det är mitt barn som är pappa till den här finisen och att jag faktiskt är famu. Helt obegripligt! 🙂

 

EI MEE MULLA JAKELUUN…
Rakas pikkuihminen kasvaa hurjaa vauhtia! Huikeata miten nopeasti nämä pikkuiset kehittyvät. Oppivat uutta koko ajan ja vaatteet jäävät pieniksi… ❤
Vieläkään en oikein tajua että minun oma lapseni on tälle ihanalle pikkuiselle isä… ja että minä olen famu. Ihan tajutonta! 🙂

 

blogg

 

fb-blogg-3

2 thoughts on “Helt obegripligt!!

  1. Så söt hon är! 😊 Helt otroligt hur fort de växer… Kan knappt fatta att vår egen lilla skrutt redan är 1 år och att det ikväll blir 1 år sen vi kom hem från BB och allt var nytt och spännande (och samtidigt lite skrämmande, här hemma fanns ju ingen röd knapp att ringa på om man behövde hjälp… )! Är ju lite så där sentimental av mig så jag blir nästan lite ledsen då favoritplaggen blir för små… 😢 För det betyder ju att hon inte är pytteliten längre!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

