Ett fynd som fick hjärtat att slå

Idag kikade jag hastigt in på ekomarket och till min glädje gjorde jag ett superfynd. Ni vet när man blir så glad att man vill hoppa till och skrika jees, men man är ensam och måste hålla sig..  Men tja, här är min lilla söta vas som jag föll pladask för och jag höll mig i skinnet och  betalade otroliga 20 cent för den. 🙂
p.s- det är min pappa och jag på oljemålningarna bakom. Jag som baby och pappa som några år gammal gosse. Jag älskar de där tavlorna.

 

LÖYTÖ
Tänään kävin pikaisesti ekomarketissa ja ilokseni tein super ihanan löydön. Tiedättehän tunteen kun löytää jotain ihanaa ja tekee mieli hyppiä riemusta ja huutaa jees, mutta ei voikaan koska on liikkellä yksin ja moinen käytös voisi herättää aikamoista ihmetystä?…
Mutta joo, ihanan maljakkoni sain, hillitsin itseni  ja maksoin kokonaiset 20 senttiä tästä ihanuudesta. 🙂

Ps. Isäni ja minä noissa taustalla  öljymaalauksissa. Minä vauvana ja isä muutaman vuoden ikäisenä. Minun ehdottomat lempitaulut.

vas-1-blogg-

 

vas-2

 

vas-4

 

vas-3

2 thoughts on “Ett fynd som fick hjärtat att slå

  1. Jises så fin vas ,jag köpte också en för en tid sedan på loppis i svart och turkos för 50 c ,du kan kolla på bloggen.
    Kram:Nina

    Liked by 1 person

Leave a Reply

