Superlätt väggdekoration

Det har blivit väldigt trendigt med macrame´och ryor och allt möjligt annat att pryda väggarna med. Även ultralätta och luftiga varianter dyker upp. Pinterest och bloggar är fulla av idéer och jag är väl inte sen att haka på, eftersom vi faktiskt har en hel del stora tomma vita väggar här i vårt nya hem. Det där med tavlor är heller inte alltid så lätt, och ibland kanske man bara vill ha något luftigt, som inte gör väsen av sig men ändå fyller upp och ger harmoni och balans.

För att vara fotograf så är jag usel på att skriva ut bilder och rama in, så lätt blir det så att jag står där lite hjälplös och obeslutsam när det gäller att välja och att hänga upp något. Jag blir liksom trött på mina egna bilder så fort, men andras kan jag njuta av hur länge som helst. Lite synd, och jag ska nog försöka jobba lite på det där. Men tillsvidare testar jag olika andra alternativ. Som nu detta då, gjort av saker jag hittade hemma och i naturen. Enkelt, luftigt och lätt att byta ut eller variera hur man vill.

 

SUPERHELPPO SEINÄKORISTE
Makrame´ ja erilaiset ryijyt ovat nyt trendikkäitä seinäkoristeita.  Myös ultrakevyitä ja ilmavia versioita löytyy.   Pinterest ja blogit ovat täynnä erilaisia ideoita seinien koristeluun ja minä olen innostunut sillä meidän kodista löytyy hurja määrä isoja valkoisia seiniä jotka huutavat tyhjyyttään. Taulujen sijoittelukaan ei aina ole helppoa ja joskus sitä kaipaa jotain kevyttä juttua joka ei kauheasti vie huomiota mutta kuitenkin täyttää tyhjyyden ja tuo tasapainoa.

Ollakseni valokuvaaja olen todella huono tulostamaan kuvia ja kehystämään niitä ja helposti seison siinä ihan avuttomana kun pitäisi valita jotain ja ripustaa johonkin. Jotenkin kyllästyn omiin kuviin todella nopeasti mutta muiden kuvia jaksan kyllä katsoa.
Sääli, mutta ehkä voin jotenkin yrittää muuttaa sitä. Toistaiseksi testailen kuitenkin erilaisia vaihtoehtoja kuten esimerkiksi tämä, tehty kotoa löydetyistä jutuista ja luonnon antimista. Tätä voi muunnella ja muokata miten haluaa.

 

mobile-1

 

mobile-2

 

mobile-3

 

 

Leave a Reply

