Studentbilder

Hitills har studentfotograferingarna gått som smort, speciellt när det var varmt och fint. Nu har vädret ändå gjort en helomvändning med hårda kalla vindar, så vi får bara hoppas på att det snart vänder mot det bättre för jag har ännu några studenter kvar att fotografera.
Alla vill ju inte ha utebilder heller, så då använder jag studion. Som i dessa bilder, där jag tog vara på det naturljus som flödade in genom de stora fönstren.
Tack till studenten som låter mig visa mitt jobb också för er!

ENSIMMÄINEN YO-PAKETTI TOIMITETTU
Tähän asti yo-kuvaukset ovat menneet loistavasti, lämpimän ja aurinkoisen sään ansiosta. Nyt sää teki täyskäännöksen ja tuuli on kova ja kylmä mutta toivotaan muutosta, sillä vielä pitäisi ikuistaa muutama lakkinsa saanut nuorukainen.

Kaikki eivät haluakaan ulkokuvia, ja silloin menään studioon . Kuten näissä kuvissa jossa käytin  pehmeääluonnonvaloa joka tulvi kahdesta isosta ikkunasta.
Kiitos ylioppilaalle että saan näyttää näitä kuvia teillekin!

 

006-BLOGG

 

054-Blogg

 

120-BLOGG

 

bonusbild-3-blogg

 

collage-blogg

 

 

 

2 thoughts on “Studentbilder

Leave a Reply

