Fynd för en struntsumma

Jag kikade in på återvinningscentralen förra veckan och gjorde några fina fynd. För bara några riktigt få eurosar fick jag en lampa, en kruka (krus)  och en personlig liten smyckad ask.
Jag gillar färgskalan på allt det här nu, just sådär mjuk som jag vill ha det. Lampan visade sig vara riktigt okej också, den lyser faktiskt bra. (jag villar inte lampor som inte har ett ordentligt sken) .

 

LÖYTÖJÄ PIKKURAHALLA
Kävin kierrätyskeskuksessa viime viikolla ja tein muutamia löytöjä. Muutamalla hassulla eurolla sain valaisimen, ruukun ja söpön pienen koristellun rasian.
Tykkään tästä väriskaalasta nyt, juuri sopivan pehmeä. Ja valaisinkin oli hyvä valinta, se valaisee todella hyvin. ( En nimittäin pidä valaisimista joista ei tule kunnon valoa. )

 

Bloggmaterial-043

 

Bloggmaterial-048

 

Bloggmaterial-044

 

Bloggmaterial-046

 

Bloggmaterial-047

Leave a Reply

