Macrame´

De som följer med inredningstrender vet säkert att macrame´varit populärt ett tag nu. Bohema vibbar, naturmaterial, tråd- och snäckamplar odyl känns rätt helt rätt så jag blev ju väldigt glad när jag hittade detta fina handarbete på ekotori för en struntsumma. Vore väldigt kul att prova på macrame´själv också, men jag är rädd att mina reumatiska fingrar inte skulle klara det. Jag drömmer om att fylla en av våra stora vita tomma väggar med ett stort macrameárbete.

 

MACRAME´
Sisustustrendejä seuraavat tietävät varmaan että macrame´työt ovat ollet suosittuja jo jonkun aikaa. Boheemi tyyli, luonnon materiaalit, naru-sekä simpukka-amppelit ovat taas suosittuja joten olinpa iloinen kun löysin tämän pienen hienon macrame´työn ekotorista pikkurahalla. Olisi tosi kiva kokeilla tuota itsekin mutta enpä usko että reumaiset sormeni pystyisivät siihen. Haaveilen oikein isosta macram´työstä jolla voisin täyttää jonkun näistä talon isoista tyhjistä seinistä.

 

macrame´1

 

macrame´2

2 thoughts on “Macrame´

Leave a Reply

