The loppisfynd

Igår gick mannen och jag på loppis. Det är en trevlig hobby vi delar och det är alltid lika roligt. Jag har länge letat efter den perfekta laptop väskan och när den sen kom emot i en av hyllorna hade jag svårt att hålla mig i skinnet.  Jag hade helst dansat indiandans och tjoat och hojtat högt för så glad blev jag när den här underbara handgjorda italienska finingen blev min. Lycka! Det här var nog THE loppisfynd of the year för mig.
En hel del andra fynd blev det också, främst i klädväg. Klart man ska tillfället i akt att förnya sin garderob inför hösten. Konttiloppiset i Åbo är ett superbra fyndställe för just kläder. Där råder ordning och reda och det är lätt att hitta. Kläderna är indelade i dam- herr- och barnavdelning, och skor och väskor för sig. Jag hittade en söt liten mössa som rekvisita till barnfotograferingar.

VUODEN PARAS
Eilen käytiin taas miehen kanssa kirpputorilla. Se on meidän yhteinen kiva harrastus ja meillä on aina yhtä hauskaa. Olen pitkään etsinyt itselleni juuri sitä täydellistä tyylikästä läppärilaukkua ja kun tämä sitten osui kohdalle olin onnesta sekaisin! Italialainen kaunis käsintehty nahkalaukku päätyi minun omistukseen. Ihanaa! Vuoden paras löytö!

Tein muitakin löytöjä, lähinnä vaatteita. Olihan siinä nyt loistava tilaisuus uudistaa vaatekaapin sisältö syksyä varten. Turussa Kontti kirppis on tosi kiva paikka jos haluaa tehdä löytöjä. Siellä on siistiä ja hyvä järjestys hyllyissä ja henkareissa. Vaatteet löytyvät omilta  naisten-, miesten-  ja lastenosastoilta ja kengät ja laukut ovat siististi omilla paikoillaan. Löysin söpön lakin lapsikuvauksia varten.

 

_MG_9450

 

_MG_9452

 

_MG_9420

2 thoughts on “The loppisfynd

Leave a Reply

