Mitt tack!

Hejhoj här blev det en lång paus, men nu ska ni få se vad jag sysslat med de senaste kvällarna då jag inte hunnit blogga! Mitt tack till sommarens kunder finns nu som video! Nu ser jag fram emot en massa bokningar i höst- det är ju årets finaste fototid med glödande färger och mjukare ljus än på sommaren.

KIITOKSENI
Heihoi, tähän tulikin tauko mutta nyt aion näyttää mikä tässä tuli väliin niin ettei aikaa jäänyt blogipostausten tekoon! Tein kesän kuvauksista videokoosteen. Haluan tälla tavalla kiittää kaikkia kesän asiakkaita! Nyt odotan syksyn varauksia, onhan tämä ihanaa vuodenaikaa, kun värit hehkuvat ja valo on paljon pehmeämpää kuin kesällä.

 

Leave a Reply

