Snart jul

Nånej… men förutom att det ju faktiskt är bara tre månader till jul ( galet!!!) så ska jag få min julklapp nästa vecka. Jag fick alltså en spännande julklapp av min syster fjol och jag  har fått vänta hela året på den. Nästa vecka smäller det och vi ska HIT!

Wow alltså! Fatta hur spännande!  Dessutom ska det blir skoj att vara med min syster för vi träffas typ 2 ggr i året.  Vi är väldigt olika, som salt och peppar ungefär men det är ju fint att det se att det finns saker som kan förena oss.
Nu försöker jag bara klura ut hur jag ska våga flyga. Tips för att kuva flygrädsla, anybody?

 

KOHTA JOULU!
No ei kai. .. Tai onhan siihen vain kolme kuukautta (hullua!),  mutta oikeasti saan joululahjan ensi viikolla. Sain siis viime vuonna systeriltä lahjan jota olen saanut odottaa koko vuoden. Ensi viikolla on aika! Me menemme TÄNNE!
Wau siis, ihan mielettömän makee juttu! Sitäpaitsi ihan kiva viettää siskon kanssa yhteistä aikaa. Olemme todella erilaisia, vähän niin kuin suola ja pippuri joten on ihan kiva että löytyy jotain joka yhdistää meidät.
Nyt pitää vaan keksiä miten saisin lentopelkoni pois. Vinkkejä??

 

julhem-hemma-o-bloggbilder-018

8 thoughts on “Snart jul

  1. Åååh, så härlig gåva!! Njut 😊 Har som ung tonnåring lyssnat på en LP skiva med fantomen på operan musik, älska den… Tror de va Michael Crawford som sjöng på den. Och flygrädslan har jag inget annat tips än ta en “liten jäkel” innan lyft 😉

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Snart är det jul igen.. | Fina Christina

Leave a Reply

