Loppisfyndat

Jag har problemfötter så det är alltså viktigt att ha bra skor, men bra skor kostar oftast en hel förmögenhet och ibland så passar de ändå inte! Det är alltså inte så kul att betala 150-200 euro för ett par skodon bara för att sen märka att nehej, de kändes inte bra i alla fall. Det har hänt mig några gånger och harmat så in i attans.
Egentligen ska man ju inte köpa skor på loppis heller, speciellt inte om man har dåliga fötter, men hittar man ett exemplar som inte är nergånget så går det bra. Då får man ju testat om modellen funkar och så vågar man kanske köpa sprillans nya av samma tillverkare.
På Emmaus secondhand i Stockholm hittade jag dessa Timberlands och jag slog till genast. Såna här har jag nämligen suktat efter i åratal men inte bara vågat satsa, då jag som sagt inte vet om det är nåt som lämpar sig för mina tassar. Nu får jag i alla fall testa om modellen är åt att ha. Nästan så jag ser fram emot vintern nu. Men bara nästan och bara för den här sakens skull- inte annars…

 

SECONDHAND
Minulla on ongelmajalat. On siis tosi tärkeä satsata laadukkaisiin kenkiin mutta nepäs ovatkin melko kalliita eivätkä ne aina sitten sovikaan. Harmittaa ihan hirveästi jos  150- 200 euron kengät sitten jäävät heti alkuun käyttämättä jos niistä vaan tulee lisää särkyä. Näin on käynyt muutaman kerran ja kyllä on harmittanut!
Oikeastaan kenkiä ei pitäisi ostaa kirpputorilta varsinkaan jos omistaa ongelmatassut, mutta jos löytää mallin joka on tosi vähän käytetty ja melkein uusi, niin kai sitä sitten uskaltaa kokeilla? Siinä sitten tietää onko malli sopiva ja uskaltaako ostaa samalta valmistajalta ihan uudet.
Tukholman Emmauksen second hand liikkeestä löysin nämä Timberlandit ja ostin ne heti. Olen pitkään haaveillut näistä mutta en ole raaskinut kun tosiaan en tiedä jäävätkö käyttämättä jos malli ei sovikaan minulle. No, nyt saan testata ja tiedänpähän sitten sopiiko minulle vai ei. Melkein jo odotan talvea… siis melkein. Ja vain tämän takia.

 

stockholm-082

 

stockholm-079

 

stockholm-078

3 thoughts on “Loppisfyndat

  1. Ovatpa kivan näköiset, huippulöytö! Itse olen katsellut tässä vastaavanlaisia Caterpillareita, mutta nekin maksavat saman verran, eikä huvittaisi ostaa tietämättä ovatko sitten omaan jalkaan sopivat… Minulla ei ole varsinaisesti ongelmajalat, mutta olen vähän ronkeli ja niiden pitää tuntua ihan täydellisiltä jalassa 😉 Olispa ihanaa jos tulisivat jossain edullisesti vastaan 🙂

    Like

Leave a Reply

