Ettårs bilder i miljö

För några veckor sedan hade jag en sån här liten fröken framför min lins. Vi började fota i trädgården,vandrade sen iväg till skogen och så avslutade vi i trädgården igen när frken hade tröttnat på skogen. Solen sken igen och fick färgerna att glöda!
När jag sen skulle redigera bilderna blev jag lite ivrig och fixade till några fantasibilder också. Inget jag sysslar med varje gång men ibland är det kul att leka.

 

YKSIVUOTISKUVIA MILJÖÖSSÄ
Tällaisen valloittavan neidin sain kamerani eteen muutama viikko sitten. Aloitimme kuvaamisen puutarhassa, käveltiin sitten satumetsään ja kun neiti kyllästyi palasimme taas puutarhaan. Aurinko paistoi ihanasti ja sai taas värit hehkumaan!
Kun sitten oli editin aika innostuin tekemään fantasykuvia. En todellakaan aina tee tällaisia keijukuvia mutta joskus on kiva leikkiä.

 

barnfoto-1

 

barnfoto-2

 

barnfoto-4

 

barnfoto-5

 

barnfoto-3

 

barnfoto-6

 

Leave a Reply

