Ett litet livstecken

Oj, jag inser att det är tre dagar sen jag skrivit sist! Jag brukar vara flitig på att uppdatera, men vet ni ,nu kommer livet emellan och med hård fart. Jag lever och mår bra nog, brådskan är bara positiv just nu så det är ingen fara. Jag brukar vara ute i god tid med julförberedelser så jag tar ingen stress över det heller!

Inkommande vecka är fylld av jobb till sena kvällstimmarna och då är det ju rätt så naturligt att det blir ont om tid att ta några bilder till bloggen, hinna editera och uppdatera.

Något inlägg ska det väl ändå bli före jul, men när det blir, det vågar jag inte lova.
Här på bilden en liten vink för hur man kan dekorera sina paket med tags. Lite photoshop och klisterpapper och så bara skriva ut det hela.

PIENI ELONMERKKI
Oho, tajusin tässä yhtäkkiä että viime postauksesta on kolme päivää! Olen yleensä ahkera tekemään postauksia mutta nyt vaan elämä tuli väliin oikein ryminällä enkä ollut ihan varautunut. Kaikki on  ihan kunnossa, elän ja kaikki on ok, kiire on vain positiivista joten ei syytä huoleen.

Tulevalla viikolla olen töissä myöhäisiin ilatatunteihin saakka joten onhan se luonnollista ettei siinä ehdi kuvata, editoida eika postailla mitään kummempaa.

Varmasti tulee jokunen postaus vielä ennen aattoa mutta enpä mene lupaamaan mitään. Tässä kuitenkin pieni pakettitarra vinkki. Photoshopilla ja tarrapaperilla toteutettu.

 

paketera

Leave a Reply

