Se till mig som liten är…

Förra veckan fick jag fota nyfödd.  En riktigt liten gosig en, och inte många dagar gammal.
Känns minsann ganska spännande att lyfta och placera i poser när man håller det allra minsta, sköraste och värdefullaste i sina händer. Jag kan lova att det var rätt så nervöst, men det gick ju bra som ni ser. I andra bilden ligger liten i bonusdotterns gamla docksäng och rymdes ju mer än väl…

Tack till föräldrarna för att jag får dela med mig av detta! ❤

NEWBORN KUVAUSTA
Viime viikolla sain kuvata vastasyntynyttä. Tosi pieni ja ikää vain viikon verran. Mahtui tosi hyvin bonustyttären vanhaan nukensänkyyn.
Tuntui kyllä mahdottoman jännältä asetella eri kuvausasentoihin kun käsissä on jotain niin haurasta pienenpientä mutta hurjan arvokasta. Huh että jännitti mutta hyvinhän siinä meni.

Vanhemmille kiitokset julkaisuluvasta! ❤

kollage-newborn-blogg

 

newborn-112-blogg

 

114-blogg

 

newborn-077-blogg

 

newborn-156-blogg

 

newborn-133-blogg

One thought on “Se till mig som liten är…

Leave a Reply

