Med full fart mot våren

Just nu är jag inne i en lite brådis tid igen och arbetsdagarna blir flera timmar längre också då mannen och jag försöker samåka så mycket som möjligt. Turvis får vi vänta på att den andre partens arbetspass ska slut. Tidigt iväg, sent hemma och så ska man hinna förbereda lite för kommande fotojobb också och så jobbar jag faktiskt hela helgen. Nästa vecka ska jag nog snuva åt mig en ledig dag om det bara går för det behöver man ju 🙂
Jag tycker faktiskt att januari annars är en apatråkig månad så det är bara bra att den svischar förbi fort! Näsan mot våren!
I brist på tid till annat lägger jag upp lite fler bilder från Runsala där vi var i söndags.

VAUHDILLA KOHTI KEVÄTTÄ!
Nyt olen keskellä kiireisempää kautta taas ja työpäivät venyvät pidemmiksi kun yritämme miehen kanssa kulkea työmatkat yhdessä ja toinen aina joutuu odottamaan toisen työpäivän päättymistä ,välillä muutaman tunninkin. Aikaisin liikkeellä, myöhään kotiin ja sitten pitäisi ehtiä valmistelemaan seuraavaa päivää, kuvausta tai muuta. Viikonlopuksikin pääsin töihin enkä valita koska mielestäni on vaan hyvä että tämä tylsä tammikuu menee nopeasti. Vauhdilla kohti kevättä! Yritän kyllä ensi viikolla huilata jonkun päivän jos vain on mahdollista. Palautuminenkin on tärkeää.

Muun puutteessa laitan tähän vähän lisää kuvia Ruissalosta jossa kävimme sunnuntaina.

 

runsala-80

 

runsala-81

 

runsala-83

 

runsala-85

 

 

runsala-86

 

runsala-87

 

runsala-88

 

runsala-89

2 thoughts on “Med full fart mot våren

Leave a Reply

