Vinterpyntet

De här pappersdekorationerna från Ikea var ju det första julpyntet jag tog fram och tycks bli det sista jag packar ner. Egentligen är de ju inte juliga alls utan mera som vinterpynt så därför får de hänga framme ännu. Imorgon ska jag vara ledig åtminstone en del av dagen och då ska det städas, putsas och feijas och förhoppningsvis hinner jag knäppa åtminstone en eller annan bloggbild också så jag har på lager sen! Lite förändringar har jag ju hunnit med, i samband med att allt det andra julpyntet åkte ut.

VIELÄ ESILLÄ
Nämä Ikeasta ostetut paperikoristeet olivat ensimmäiset joulukoristeet jotka laitoin esille ja taitavat jäädä viimeiseksi esille. Eiväthän ne kovinkaan jouluiset olekaan vaan lähinnä talvisia joten voivat ihan rennosti olla esillä vielä pitkään.
Huomenna aion olla vapaalla ainaakin osan päivästä ja siivota, putsata ja raivata nurkkia. Toivottavasti ehdin myös napata muutaman blogikuvan varastoon seuraavia postauksia varten.

 

bloggisar-017

 

bloggisar-020

Leave a Reply

