Boktips

Jag hinner sällan läsa men nu och då får jag ett ryck och tar mig till biblioteket. Romaner hittar jag aldrig, jag är så dåligt insatt så jag inte vet var jag ska börja ens om inte någon råkar tipsa om en pärla. Böcker som går att snuttläsa är bäst och igår hittade jag Ernst Kirchsteigers Lyckan i det lilla och den är just sådär perfekt för det.

På inredningsfronten finns det en massa intressant och det är här jag nu vill tipsa om en riktigt skön bok. Den är vacker, inspirerande och personlig. Fullspäckad med vackra bilder och med funderingar kring boende och trivsel i hemmet. Perfekt! – Och en så skön frisk fläkt och motvikt till allt vitt, grafiskt och minimalistiskt som många finländare tycks älska och som jag får en överdos av när jag söker efter nya hem att fotografera för reportage.
Jag ger den här boken fulla inspirationspoäng.

 

KIRJAVINKKI
(ruotsinkielinen)
Harvoin ehdin lukea mutta silloin tällöin saan jonkun puuskan ja hakeudun kirjastoon. Romaaneja en koskaan löydä, olen huono pysymään kärryillä niissä asioissa enkä edes tiedä mistä aloittaa ellei joku anna minulle vinkkejä. Pätkälukeminen sopii sen sijaan minulle varsin hyvin ja eilen lainasin Ernst Kirchsteigerin “Lyckan i det lilla” kirjan joka on juuri sopiva siihen.

Sisustusrintamalta löytyy kaikenlaista kiinnostavaa ja tässä vinkki kauniista inspiroivasta persoonallisesta kirjasta. Sivut täyttyvät lumoavista kuvista ja ajatuksista asumisesta ja viihtyvyydestä. Täydellistä! Jotenkin niin ihana vastakohta kaikelle vaalealle graaffiselle ja minimastiselle joka uppoaa niin moneen suomalaiseen ja joka tulee vastaan ihan koko ajan kun etsin persoonallisia kotikohteita kuvauksiin.
Annan tälle kirjalle täydet inspispisteet.

Ida Magtorn Homestories:

 

014

 

015

 

016

 

017

 

027

2 thoughts on “Boktips

  1. Harmi ettei tuo ruotsin kieli ihan hirveän hyvin taivu.. 🙂 Mutta luulen kyllä että noista kuvista saa varmasti paljon irti vaikkei paljoa tekstistä ymmärtäisikään! Näyttää ihanalta! Siis niin paljon paremmalta minunkin silmääni kuin se iänikuinen graafisuus, joka ei omaan ‘ei niin suomalaiseen’, sisustusmakuun sovi. 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

