Tillbaka på spåret

Oj, nu känns det som att jag kommit ikapp tiden och har hunnit både med att knyta samman mig med hemmet ordentligt, och kommit i takt med bloggbilder. “Bonding” med det egna hemmet är väldigt viktigt för mig. Jag måste få knyta an, och hinna med. Förbereda för kommande inlägg och reflektera. Har jag stressigt och många uppdrag på annat håll, bryts bandet för en tid och jag får svårt att koncentrera mig. Men nu har jag hunnit landa, som sagt.

Nu har jag hunnit fixa lite i sovrummet. Som ni ser så var det hit som soffan flyttades. Ett av fårpåslakanen som jag haft i gästrummet åkte upp på väggen bakom sängen och i det enorma klädskåpet har jag nu ordnat alla våra kläder i bästa Marie Kondo anda. Det känns väldigt bra och jag kommer att fortsätta genom hela huset, steg för steg.

TASAPAINOSSA
Nyt tuntuu vihdoin siltä että olen saanut “laskeutua” , nauttia kodista ja ehtinyt myös valmistella tulevia blogipostauksia. Tasapaino ja vahva side kotiin on minulle tärkeä asia ja saa minut voimaan hyvin. Koti ja sen ilmapiiri eheyttää minua ja siihen pitää saada juuri sopivasti aikaa. Stressaavat aikataulut ja riennot sinne tänne katkaisevat tuon siteen ja silloin en oikein saa mistään kiinni.  Nyt olen vihdoin taas tasapainossa.

Ensimmäiseksi aloin järjestelemään makuuhuonetta ja kuten kuvasta näkyy, tänne se sohva siirtyi.  Toinen noista ihanista lammapussilakanoista joka on ollut vierashuoneen seinällä muutti nyt tänne. Valtavan vaatekaapin sisältö on nyt järjestyksessä, kaniisti taitettu aitoon Marie Kondo  tyyliin. Tuntuu todella hyvältä ja aion jatkaa koko talon läpi, askel askeleelta.

028

 

029

 

030

 

032

 

 

3 thoughts on “Tillbaka på spåret

Leave a Reply

