Dubbelt upp

I mitt jobb stöter jag på inredning i alla former. Och inspireras. Och snålas. I perioder kan inspirationen vila tills det en dag säger knäpp i hatten på mig och så är en snöboll i rullning. Just nu har jag snöat in på små små blå detaljer,  upprepningar och “grönväxter”.
( jag har inga gröna fingrar så plastvarianten går utmärkt) Ja och varför ha bara en lampa liksom, när man kan ha två, eller till och med tre? Jag tänkte mig tre men insåg sen att de här rispappersbollarna är såpass stora att det inte hade funkat så bra ens om de varit i olika höjd, trots att vår matsal är stor och har högt i tak.

Den här lamplösningen är kompromiss, för hur jag än vill så vet jag att jag inte kommer att ha råd med drömlampan på ett bra tag. Speciellt inte som jag tänkt att vi skulle ha två av den också… Fast den egentliga drömlampan är den här, men den gillar inte mannen så vi har kompromissat. Han är ju också så intresserad av inredning att jag inte vill bara köra på med eget race och at the moment har ju ingendera fått sin vilja igenom eftersom så många andra saker går före. Att köpa sin drömlampa är ju kanske inte prio nr 1 när man har en tight budget.

Hur som helst så ska nästa inlägg handla om de små detaljerna. Stay tuned!

 

 

TUPLASTI VALOA
Työssäni näen sisustusta koko ajan ja inspiroidun tottakai. Ideoin ja haikailen kaikenlaisten juttujen perään. Välillä en ehdi miettiä mitään mutta yhtäkkiä päässä  napsahtaa ja ideat lähtevät liikkeelle lumivyöryn lailla. Juuri nyt haluan lisätä sisustukseen sinistä ihan pikkuriikkisissä määrissä, haluan tuoda sisustukseen toistoja ja lisätä “viherkasveja” ( en ole mikään viherpeukalo joten muoviversiot käy siis ihan yhtä hyvin ) Ja miksi tyytyä yhteen valaisimeen kun voi hankkia kaksi, tai vaikka kolmekin? Itse asiassa ajattelin kolmea ensin kunnes tajusin että nämä riisipaperivalaisimet ovat niin isoja että vaikka ripustaisin ne eri korkeuksille ne veisivät kaiken tilan pöydän yltä. Toki meidän ruokasali on iso ja kattokorkeus reipaskin mutta silti.

Tämä valaisinratkaisu on kompromissi koska vaikka kuinka haluaisin, en koe että meidän lompakko juuri nyt mitenkään joustiasi unelmavalaisimen ostoon kun haluaisin sitäkin kaksin kappalein. Oikeastaan oikea unelmavalaisin on tässä, mutta mies ei tykkää ja koska hänkin on sisustuksesta varsin kiinnostunut, en ala tappelemaan asiasta. Ja kun budjetti on tiukka niin kumpikin joustaa. Unelmavalaisimen osto ei tällä hetkellä ole first priority.

Mutta oli miten oli, ensi postauksessa katsellaan noita yksityiskohtia!

 

 

detaljer-007

 

 

detaljer-008

 

 

detaljer-005

 

bla-detaljer-011

 

bla-detaljer-016

2 thoughts on “Dubbelt upp

  1. Teillä aina näyttää niin kivalta! Sellaiset hyvät vibat 🙂 Olet kekseliäs sisustaja, aina ei tarvita paksua lompsaa kun on hoksottimet kunnossa. Ihanaa kevään odotusta teille!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

