Mera blått och lite grönt också

Huhu, hemkommen från kvällsskift och aningen trött men jag ska väl försöka knåpa ihop ett blogginlägg i alla fall.
Här kommer några fler blå detaljer, och lite grönt också. Och bland annat en tidningshållare jag fixade av ett snöre och blå pärlor, och en ljusstake jag målade med vintage paint. Till det lite plastgröna, bland annat Ikeas fejkade lavendel som var på rea. Jag har som sagt inget emot plastblommer, de överlever min omilda behandling så bra.
Och så förenade jag en ljusstake och ett korglock och fick en lite pall åt den där fejkade murgrönan.

LISÄÄ SINISTÄ JA JOTAIN VIHREÄÄKIN
Huhhuh , palasin juuri iltavuorosta ha väsymys painaa mutta yritänpä  keräta kasaan postauksen kuitenkin.
Tässä lisää sinistä ja hieman vihreääkin. Ja lehtihenkari jonka tein nauhasta ja helmistä. Kynttilänjalan jonka maalasin vintage paintillä. Tähän lisäksi muovikasveja , mm Ikean feikkilaventeli joka oli alennuksessa. Tykkään muovikasveista koska ne ovat ainoat jotka kestävät sen että laiminlyön ne täysin.
Keräsin muuten puisen kynttiläjalan päälle korinkannen ja sain siitä pienen “jakkaran” tuolle feikkimuratille.

 

detaljer-gront-006

 

detaljer-004-7

 

detaljer-009

 

detaljer-gront-015

 

bla-detaljer-015

 

detaljer-001

 

bla-detaljer-014

Leave a Reply

