Lite vårkänslor

Egentligen ska man inte tala om vårkänslor än, när det faktiskt ännu är senvinter och februari i två veckor till, men faktum är att vädret har varit ganska härligt, fåglarna har börjat kvittra och det kalla har givit vika för plusgrader och solsken mellan varven.
Igår fick jag besöka ett underbart inspirerande hem och jag kände mig så himla lycklig när jag for därifrån. Tidningsbranschen har det inte lätt nu, inte frilansarna heller men jag hoppas innerligt att jag får fortsätta göra det här som jag vet att jag kan och som jag älskar så mycket! Det som ger mig det bästa pirret i magen. Mina möten med människor. Mina bilder och  inredningen som alltid inspirerar. Glädje.

KEVÄTTA RINNASSA?
Oikeastaan ei pitäisi nyt puhua keväästä kun talvea on jäljellä vielä muutama viikko ja ollaan vielä helmikuussa, mutta tosiasia on että säät ovat ollet ihanat ja linnutkin alkaneet laulaa! Pakkanen väistyi ja tilalle tulivat plussa asteet. Aurinkokin on paistanut.
Eilen sain vierailla ihanassa inspiroivassa kodissa ja tunsin suurta iloa ja onnea kun lähdin sieltä. Lehtitalot kamppailevat eikä freelansereillakaan ole helppoa mutta toivon todella että saan jatkaa tätä missä tiedän olevani hyvä ja jota rakastan niin paljon!  Tämä joka antaa minulle eniten ja josta saan virtaa. Kohtaamiset. Valokuvat. Sisustus. Ilo.

145

 

 

turku-502
Leave a Reply

