En milstolpe

Jag är frilans och kan inte själv påverka vart mina / våra reportage hamnar. Därför blev jag extra glad när jag fick in allra mitt första reportage i tidningen Deko, och som pricken på i:et också min bild på omslaget!

Det var i maj ifjol som jag nappade med svärdotten och barnbarnet på en arbetsresa till Åland.   Jag besökte Emmelie ( länk till hennes blogg) och hennes fina familj och förevigade deras underbara hem. Här snackar vi havstomt och vyer, smakfull inredning och mycket mycket vackra tavlor som skapas av Emmelie. Här ett litet plock av bilder som inte såldes till tidningen, och vill du se mer ska du definitivt köpa tidningen!

LEHTIJUTTU
Olen freelanseri enkä itse voi päättää mihin työni päätyvät. Olinkin sitten erittäin iloinen kun sain ihan ensimmäisen juttuni mukaan Deko lehteen ja vieläpä kuvani kanteen!

Toukokuussa viime vuonna nappasin miniän ja lapsenlapsen mukaan työmatkalle Ahvenanmaalle.  Ikuistin Emmelien ( linkki Emmelien blogiin ) ja hänen perheensä ihanan kodin. Tässä kodissa on huikeat näkymät merelle, tyylikäs sisustus ja aivan mielettömän ihanaa taidetta joka syntyy Emmelien käsissä! Tässä pieni poiminta kuivia  ja lisää löytyy lehdestä joten hopihopi kauppaan!

OMSLAG-002

2-053

-1-160

-2-117

1-365

t-1-277

One thought on “En milstolpe

  1. Pingback: Fler bilder av vårt hem - Emme.ax

Leave a Reply

