Värmen är här!

Tänk att den är här nu, den där värmen vi så längtat efter! Det surrade  kring åstranden igår kväll. Jag var ute en sväng med min bästis från barndomen och det var minsann som om hela Åbo hade vaknat ur en dvala. Härligt!
Så är jag så glad också att min barndomsvän och jag äntligen har tid och möjlighet att ta upp kontakten igen. Vi kan sitta och prata hur länge som helst känns det som.

Här är några gryniga mobilbilder som jag tog på hemvägen. Vad ljust det var klockan elva!

LÄMPÖÄ
Ajatella että se lämpö vihdoin tuli! Pensaissa surisee ja niin myös aurajoen rannoilla tuntui surisevan eilen. Kävin lapsuuden ystävän kanssa ulkona kierroksella katselemassa maailman menoa ja tuntui kuin koko Turku olisi herännyt talviunesta! Ihanaa!
Iloitsen ystävyydestä ja siitä että meillä on taas mahdollisuus tavata. Juttua meinaan riittää!

Tässä muutama rakeinen kännykkäkuva kotimatkalta. Yhdentoista aikaan oli vielä valoisaa!

 

IMG_1875

 

lavender

 

IMG_1885

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

