Äntligen!

För en och en halv vecka sedan startade sommaren. Eller åtminstone kändes det så, för jag minns fredagen den 19.5 som den första riktigt varma dagen. Nu regnar det igen och de lovar kallt inför helgens examensdagar så man får väl hoppas att de varma dagar vi haft inte var sommarens enda.
Då den fredagen hade jag två fotograferingar  och här kommer lite bilder från den första. Utesäsongen är alltså äntligen igång!
Studenter är också inbokade men ännu kan jag pricka in några så hör av dig om så behövs. Bäst nås jag per mail och länk finns här uppe under min headerbild.

VIHDOIN!
Kesä alkoi puolitoista viikkoa sitten. Tai ainakin tuntui siltä koska perjantai 19.5 oli ensimmäinen ihana lämmin päivä. Nyt sataa taas ja lakkiaispäiväksi on luvattu koleaa säätä, mutta toivotaan että nämä lämpimät eivät jääneet kesän ainoiksi lämpimiksi päiviksi.
Silloin perjantaina minulla oli kaksi kuvausta ulkomiljöössä. Tästä muutama kuva siitä. Ulkokuvaussesonki on siis vihdoin alkanut!
Ylioppilaitakin on kuvauslistalla ja muutamille löytyy kyllä vielä kuvausaikoja joten saa laittaa meiliä jos tarvitsette minua! Sähköpostiin löytyy linkki headerkuvan alta.

 

Untitled-1-Blogg

 

Untitled-2-blogg

Leave a Reply

