Kvällsfotografering på Tall Ships

Ända in till sen kvällen har jag fotat. Det är så härligt när man får göra det fritt och utan krav. Min gamla trotjänare och reserv/ fritidskamera Canon 5D mark II vågar jag hänga ut såhär med en gorillapod fast i balkongräcket. Allt för att få en bra bild. och visst lyckades det ju. Jag fick min Turku – Good Night bild jag sett i min fantasi.

ILTAKUVAUSTA
Ihan iltamyöhään olen antanut kameran laulaa kun on niin ihanaa kuvata ilman suurempia vaatimuksia. Vanha varakamerani jota pidän usein mukana vapaa-aikana, eli Canon 5D mark II sai tehdä sirkustemppuja ja roikkua parvekkeen kaiteessa kiinni gorillapodin avulla. Toimi loistavasti ja tuloskin oli onnistunut. Sain sen Turku Good Night kuvan jonka jo kuvitelmissani olin nähnyt.

 

_I0A9491

 

_I0A9484

 

Kväll-blogg

One thought on “Kvällsfotografering på Tall Ships

Leave a Reply

