Söndag

och jobbdag. Jag fick äran att fotografera en lite flickas dop och imorgon kommer jag att sitta här vid min härliga jobbhörna och göra bilder. Vid första sneakpeaket kändes det riktigt bra, det föds nog en drös med härliga bilder imorgon. Den första bilden är av den jättefina prästgården där dopkaffet var.

Den skarpsynte ser att jag fortfarande inte har vaxat bordsskivan i hemkontoret men jag tar ingen stress. Jag hinner nog. Jag ser också att jag aldrig kommer att bli någon minimalist men det tänker jag inte heller ta någon stress över. Jag trivs med mina saker och eftersom vi i våra flyttar gjort av med ca 70-80 % av onödiga grejer så är det bara de käraste som finns kvar. På hyllan ser ni en del av mina tidningar med mina reportage i. Dem är jag galet stolt över och de åker minsann aldrig ut!

SUNNUNTAI
 ja työpäivä. Sain kunnian kuvata ihanan pienen tyttövauvan kastetilaisuutta ja huomenna istunkin tässä kotitoimistossani ja teen kuvia. Ekasta sneakpeakista näin jo että huomenna taitaa syntyä oikein ihana kuvapaketti. . Tuo ensimmäinen kuva on pappilasta jossa juotiin kahvit kastetilaisuuden jälkeen.

Tarkkasilmäinen näkee että kotitoimiston työpöytä on edelleen vahaamatta mutta enpä ota stressiä. En myöskään ota stressiä siitä ettei minusta koskaan tule minimalisitia.  Muuttojen yhteydessä on tullut karsittua pois noin 70- 80% omaisuudesta joten tiedän että vain ne kaikista tärkimmät on tässä ja tässä ne pysyy. Kuten nuo lehtipinot. Ne ovat osa minun tärkeitä lehtikuvaustöitä joista en ikinä luovu.

Inredning-hylla-7

 

Inredning-hylla-1

 

Inredning-hylla-4

 

Inredning--hylla-6

Leave a Reply

