Segt

Sådana kvällar då jag jobbar till nio så är jag alldeles öm i kroppen och för seg i tanken  för att göra något annat än bara tända några ljus och dråsa ner i en stol. Idag är en sån dag så även om jag hade ett helt annat blogginlägg på lut så fick det bli dessa bilder idag. Huvudet orkar inte formulera texten.
Nya tag imorgon.  Jag har en superspännande dag på jobbet så jag hoppas jag får sova gott i natt och får vakna pigg och utan värk.

SITKEÄÄ
Sellaisina iltoina kun olen myöhään töissä, olen ihan poikki kun saavun kotiin. Jalkoja särkee ja pää on pehmeä, enkä jaksa muuta kuin sytyttää muutaman kynttilän ja rysähtää lähimpään tuoliin. Minulla oli jo ihan toisenlainen postauskin tiedossa mutta aivot eivät nyt jaksa työstää tekstiä joten otetaan se sitten huomenna kun on uusi päivä.
Huominen tuokin tullessaan jännitäviä juttuja töissä joten toivon että saan nukkua hyvin ja että herään virkeänä ilman särkyä.

badrum-för-bloggen-002

 

badrum-för-bloggen-001

Leave a Reply

