Pennor

Jag älskar vackra pennor, jag tror det kommer bättre text ur dem.

Nej, men skämt åsido så är det faktiskt så att vissa pennor ger en bättre handstil. De här är mina favoriter och eftersom den sista av mina tre började visa tecken på att vara tom, så gjorde jag ett glädjeskutt när jag såg dem i Duo-Livings skyltfönster. ( inte sponsrat inlägg )
I samma veva fastnade ett Vee Speers kort i min hand. De här har man sett i bloggar redan i flera år men jag tycker de aldrig går ur tiden. Så speciella på sitt eget sätt.
Min ram har tappat glaset men det gör inget, jag gillar det matta, lite pudriga.

UUSIA KYNIÄ
Rakastan kauniita kyniä! – Niistä tulee parempaa textiä.

No ei kai, mutta totta kuitenkin että joillakin kynillä saa kauniimman käsialan. Nämä ovat minun lempikyniäni ja kun viimeinenkin kolmesta kynästäni alkoi näyttää loppumisen merkkejä niin ilahduin suunnattomasti kun näin näitä Duo- Livingin näyteikkunassa.
Samalla käteen tarttui myös Vee Speers printtikortti. Näitä on blogeissa nähty jo vuosia mutta minusta ne eivät vanhene koskaan. Ovat jotenkin niin erikoisen kiehtovia.
Oman kehyksen lasi on kadonnut mutta tykkäänkin tästä näin, mattapintaisena puuterimaisena.

( Tämä ei ole blogiyhteistyö. )

Duo-living-och

Duo-living-och-HAY-007

Leave a Reply

