GRANIT – som jag väntat!

Så har jag äntligen besökt GRANIT. Som jag väntade på den affären! Och när den äntligen kom till Åbo hade jag ebb i kassan så jag höll mig borta. Men så fick jag ett presentkort till födelsedag och då bestämde jag mig för att äntligen ta en ledig stund och dra iväg på en dagsutflykt till vackra Åbo.

Det blev inte bara av att handla eget, jag passade på att handla till jobbkontoret också för de har ju så himla praktiska, användbara och snygga saker. Till råga på allt fick jag ett jätte trevligt bemötande av personalen och ett givande samtal med butikschefen. Tummen upp för bra service!

 

GRANIT
Nå sitten vihdoin kävin GRANITissa. Oi miten sitä kauppaa olen odottanut ja kun se vihdoin rantautui Turkuun minulla oli lompakko tyhjä. En sitten käynyt, mutta nyt sain synttäriksi lahjakortin ja päätin ottaa vapaata ja nauttia päivästä kauniissa kesäisessä Turussa.

Nyt en pelkästään shoppaillut itselleni vaan ostin firmallekin  hyödyllisiä juttuja. Rakastan sitä että tarjolla on sekä hyödyllisiä, käytännöllisiä että kauniita tavaroita.

Kaiken lisäksi sain todella hyvää ja ystävällistä palvelua ja erittäin mukavan juttuhetken kivan myymäläpäällikön kanssa. Aivan superia!

 

Granit-1

 

 

 

Glaskupa från GRANIT, snäckboll från Anna´s och skalbaggekort från Tre Små Rum.
Lasikupu GRANITista, simpukkapallo Anna´s  ja koppakuoriaiskortti Tre Små Rumista.

granit-3

 

granit-5

 

 

 

 

One thought on “GRANIT – som jag väntat!

Leave a Reply

